Unlimited

Groter, sneller, beter, harder, unlimited gigs voor een betere ik. Ontpop jezelf tot een next level gamer. Niet met het moet, maar omdat het kan. Hoe ethisch verantwoord zijn deze reclames nog? Het enige waar je jezelf als nieuwbakken mensenkind met Unlimited internet en dit magenta levensadvies tot ontpopt is een uitgebrande, telefoonverslaafde puber. We kunnen het digitale aanbod al nauwelijks aan, laat staan als jouw frontale hersenkwab nog niet volgroeid is is en je dit soort zaken nog niet in de benodigde context kan plaatsen. Niemand gaat lekker op Unlimited. Unlimited sushi? Kots. Unlimited seks, nee bedankt, net ziek geweest. Grenzen, dat hebben wij nodig. Heerrrrlijke rrrrrigide helderrrrre grrrrrenzen. Hmmmm. Aaaaah. Wat mij betreft mogen dit soort diensten lekker onder dezelfde Parental Advisory vallen als de overige verslavende middelen, zodat er weer 1 mensenkind minder Unlimited Unhappy bij de schoolpsycholoog zit. Doei.